Je laadstation binnen 2 weken geïnstalleerd door gecertificeerde installateurs!

085 - 109 63 50

Klacht melden

Hoe gaan we om met klachten?

We vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze producten en service. Toch kan er soms iets misgaan. Heb je een klacht? Laat het ons vooral weten.

Zo pakken wij het aan:

  • Stuur je klacht per e-mail naar info@degroenespecialist.nl

  • Je krijgt van ons binnen 1 werkdag een ontvangstbevestiging.

  • We onderzoeken je klacht zorgvuldig en komen zo snel mogelijk met een inhoudelijke reactie.

  • Uiterlijk binnen 7 werkdagen ontvang je van ons een oplossing of voorstel.

Ben je niet tevreden met onze oplossing? Dan kun je jouw klacht ook voorleggen aan WebwinkelKeur’s Geschillencommissie. Zo ben je altijd verzekerd van een onafhankelijke beoordeling.

We hopen natuurlijk dat het zover niet hoeft te komen en doen ons best om klachten altijd netjes en snel op te lossen!

Aangesloten bij WebwinkelKeur

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@degroenespecialist.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Offerte aanvragen.

Vraag in 2 simpele stappen je vrijblijvende offerte aan. Wij nemen op werkdagen binnen 24 uur contact met je op om je persoonlijk verder te helpen.